Hur som haver..

Nu är jag klar!! Nu är huset städat!! SKööönt!! Det betyder att det finns tid över för annat imorgon, så som att plantera om blommor... För det har jag inte hunnit med. Eller bara vara ledig. NU kan jag bara vara ledig, för jag har ingen tvätt som väntar, ingen disk som vill i eller ur maskinen och inga dammråttor som springer runt här...

LEEEDIG!!


Nu väntar en dans in i duschen  för att sen åka till mina kära vänner C och D och bli bjuden på middag.
Passar ju kanonfint en dag som denna, då vi inte hunnit planera nån mat. De skulle till och med stå för skjuts så vi kan dricka öl, det är vänner det!! Sen bär det vidare till tidigare nämnda Skogsman för ännu mer alkoholintag, och sen blir det utgång på Lergodset. Hoppas det blir nå folk!!

Nu kanske jag hinner sitta ner och vila min städslitna kropp en stund medans E duschar..

Ha en trevlig kväll, det tänker jag ha!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback