Jag har verkligen rubriktorka!

Åhh, vad jag är duktig!! Igår, när jag skulle ha en vilokväll, vet ni vad jag gjorde då??
Jo, jag och U gick på promenad, med stavar och inte vilken promenad som helst. Vi gick hemifrån dem, på Trefoten, ända upp till Vägavisan!!! Ni som känner till landskapet här uppe vet att det är ingen liten backe vi snackar om då.
Hade verkligen inte tänkt gå där, och när kosingen styrdes ditåt trodde jag verkligen inte att vi skulle gå ända upp dit, trodde jag skulle dö efter bara ett par hundra meter uppför backen. Men det gick ruskigt bra, var inte ens halvdöd när vi nådde upp til Vägavisan!! Mucho berömmo till mig och U!! Nu ska vi bli slanka och slimma till sommar´n! Som om vi inte sagt det förut... Men nån gång ska man väl verkligen tala sanning!!

Ikväll blir det yoga i alla fall, så ingen rast eller ro ikväll heller. Bra!!!

Och så är det ju både Desperate och Lost. Får se om jag orkar se Lost, igår kväll somnade jag i soffan hos U och B vid halv elva, och Lost börjar ju som sagt 22.40 så det bådar inte gott... Annars får man väl se reprisen, undra när den går? Måste kolla upp det, vänta lite!

Reprisen går: Söndag 22 mars 2009 02:35 (R) Men åhh, vilken kanonbra tid, vi tar den istället!! Eller inte....
Nån som kan banda??

Jaja, nu ska jag se om nån annan bloggat på sistone...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback