Jag måste vara för hemskt ointressant...

Eller skriva ointressant i alla fall, nu sjunker "tittarsiffrorna" för varje dag tror jag, och inga kommentarer alls, fast jag tycker jag skriver mer och oftare än nånsin... Får hitta på nåt annat..

Imorse var jag hyfsat pigg faktiskt, vakan innan väckarn, först i alla fall, sen somna jag om tills väckarn ringde, sköönt!
Sen flöt det på bra, lugn och skön frukost med V, och vi behövde inte stressa nånting!

Ikväll blir det nog att bara vara... Ska nog ta och tvätta lite tror jag, det sticker ut mycket byxben och ärmar ur tvättkorgen, en mindre översvämning råder det där, och kanske plocka undan lite.

Imorgon ville E att vi skulle äta nån god middag, dricka gott vin (Gestos måste det nog bli) och bara vara, bara han och jag. Ja, det låter väl inte som en dum idé eller?? Mysa!! Och myser allra bäst gör jag om det är städat och fint runt omkring mig, annars kan jag inte riktigt slappna av, då ligger disken och tittar på mig, och dammråttorna springer och ropar efter mig...

På måndag börjar en stegtävling vi ska ha på jobbet. Det är uppdelat avdelningsvis mest, det var grannbyn som utmanade oss att vara med. Så det ska bli skoj! Då får man ju en push att verkligen gå ut och gå, jag hoppas att det funkar, tycker jag har varit riktigt duktig på slutet att röra på mig, så detta blir ju verkligen ett steg i rätt riktning!
Så om ni ser mig skutta runt efter vägarna så är det för att samla steg!


Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback