Jaha, så var det helg igen.

Tycker att veckorna flyger fram!! Nu är de snart april!! Ojojoj, hur ska man hinna komma i bikiniformen nu??
Tänk om man hade fortsatt i höstas, jag och U som var så duktiga!! Då hade man varit skinny nu!! Inte för att min dröm är att bli skinny, absolut inte, bara lite mindre! Eller nu är det ju ganska mycket mindre..  Jag vill ha fina former och kondition så jag klarar av att göra det jag vill! Jaja, jobbar ju på det!

Ikväll blir det ju myskväll med god mat och vin! Vet inte riktigt vad vi ska äta än, nån som har nåt förslag??
Var inne på sushi ett tag, var länge sen vi åt det,men vet inte om det är riktigt det jag är mest sugen på. Eller så är ju kött och hemmagjorda klyftpotatisar en klassiker som alltid funkar! Och så rött vin till. Kanske lite ost och kex oxå, som vi kan käka till finalen av Let´s dance! Svårt att veta vem som borde vinna. Jag gillar ju verkligen Magnus, är superimponerad av honom, med sin stora, stela (trodde man i alla fall) kropp, som han lyckas svänga runt och böja och ha sig med. Och jag tror nog att han vinner oxå, han har funnits längre i svenskarnas hjärtan än Laila har. Men Laila är ju verkligen enormt duktig, hon kan ju verkligen detta!!

                                                                          vs

Jag blir nog glad i vilket fall, tycker att båda förtjänar att vinna!! De skulle kunna ha olika kategorier:
Bästa nybörjare: Magnus Samuelsson!
Bästa dansare: Laila Bagge!

Hur som helst så blir det nog inget bloggande ikväll, tror inte E vill räkna in datorn i våran myskväll..
Syns imorgon då!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback