Kunde inte hålla mig...

 
Var tvungen att handla när jag såg frön på affärn!!
Men jag måste kolla igenom vad jag redan har innan jag köper massa mer blommor, vet att det finns massa fröpåsar kvar sen ifjol, nånstans...
Men nu känns det lite bättre, lite närmare vår, nu har jag ju lite frön hemma!! Och majs till V, får se hur bra de växer...

Och så har jag varit på promenad oxå, blev en liten, lagom promenad, inte så ansträngande, men ändock en promenad!!

Ikväll ska jag på en föreläsning om "The power of Glesbygd". Egentligen skulle jag varit barnvakt åt Selina då syster och svåger skulle gå, men då skulle svåger vara hemma, så då följer jag med syster istället. De säger att han ska vara jätteduktig han som föreläser, ska se om jag kan hitta lite information åt er, om ni missat detta evenemang...
Här hitta jag ett anslag:

Ni kan hitta mer om Håkki, som föreläser, på www.haakki.com!
Hoppas på att det blir intressant och att man blir inspirerad!!

Titta vilka fina tulpaner jag fick av I förra helgen, när vi bjöd på pizza!

Det är så himla fint med snittblommor hemma!! Det känns så vårigt och fräscht!

                   
Så fint att ner de dog så var jag tvungen att köpa nya!! (Osså skulle vi ju ha mysmiddag oxå..)


                  

Ja, som ni märker längtar jag även tills jag får fota alla mina blommor som jag ska plantera i sommar. Så det är ju tur att man får nåt att praktisera på så länge...

Nähä, vara lite social innan föreläsningen, ska försöka övertala E att följa med oxå!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback