Sköna söndag!!

Åhh, vilken härlig dag det varit idag!! Solen sken från en kalrblå himmel HELA dagen, inte halva, föra tt övergå i regn som igår.
Även idag har jag tagit mig fram med skidor. Jag och E har varit ut "på tur" med några vänner. 3-4km på skidor, grilla kolbullar, dricka kaffe, mysa i solen, och så hem igen. Härligt härligt!! Fick även låna ett par skidor, som INTE klabbar fast i snön. Fick även låna med mig de hem, så nu har jag en ursäkt mindre att inte åka.

För er som inte varit ut idag kan ni få njuta av det vackra vädret här:
 
E och J långt där framme.
Lite ojämnt, då de vi åkte med åkt vasaloppet typ tre gånger eller nåt, och jag och E har åkt skidor typ tre gånger i vuxen ålder...


                                                         
Inga skotrar här inte!!                                                               Kolbullar, såklart!

Sen så har vi varit hos mamma, som fyller år idag. Fick middag där, skönt, för vi kom inte hem förräns halv fem, och hade inte planerat nån mat. Fast mamma sa att hon sagt det förut att hon skulle bjuda på middag, men min senila hjärna hade glömt bort det, men nu blevd et ju så i alla fall... Jaja, tjat.....

Nu ligger vi utslagna i soffan, tänkte att jag skulle blogga lite, och så städa lite snabbt, för att sen se på Wipeout!
Sen kommer vi nog att somna som två stockar tror jag. Apropå städa så kom E på igår att jag bojkottar hans tvätt. Tog ända ett bra tag innan han upptäckte det!! Får se nu då hur det går, förmodligen kommer han att tvätta varje dag, bara för att nu vet han att han måste.

Jaja, hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback