Nu är nya brillor på väg!!

Såhär ser de ut...

 
Blev bara ett par, använde glasögonförsäkringen jag hade, och då blev det så. Gröna oxå, oväntat va??
Lite annorlunda med "fiskfjäll" på. Synen var bara minimalt försämrad, men jag tog samma styrka sm förut, så det var ju positivt i alla fall. Men man får vänta ca två veckor innan de kommer!! Jobbigt!!

Nu väntar Grey´s, förra veckan missade jag det!! Har ni hört på maken?? Var så fullt upp i packning och skoterlastning att jag helt glömde bort det!! Shame on me!! Men så ska de inte bli ikväll!!

Har änligen lagt in fjällbilderna oxå, men jag orkar inte lägga upp de nu, en bild kan ni få.

Nu ska jag vara social med våra gäster L och H.

God kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback