Vilken underbar dag!!

Igår kväll var jag ju som sagt trött... Hur trött kan man ju då undra. Jo, så trött att jag somna efter halva Desperate... Fanns itne en chans att jag skulle ha orkat hålla mig vaken, ögonen var som bly. Vaknade till liv när Christine slutade, och konstaterade att det var bara att borsta gaddarna och hopp i säng. Lost är ju bara att glömma, får kolla på de nya avsnitten på nåt annat vis...
Vaknade kvart över fem imorse, inte ett dugg piggare än igår kväll... Gick som i dimma hela fm, som tur var hade det kommit massa nya leksaker, så att kolla så att alla grejer var med var en alldeles utmärkt syssla för mig idag!
Efter lunch var jag ut en sväng och upptäckte att det var väldigt uppiggande ute. Vilken tur för mig att jag sluta tidigt!

När jag sluta tog jag mig mig V och hans kompis W hem, W´s mamma H kom oxå upp.
Sen for vi med varm choklad, bullar, kaffe, snowracers och skotrars till pulkabacken! En kanondag att spendera i pulkabacken! Solen har skinit hela dagen, har varit perfekt temperatur, kallt, men ändå varmt i solen, (konstigt?) och alldeles vindstilla!  Och barnen leker så himla bra med varandra!

Ni skulle varit med!!

Sen blev det snabbmiddag, ståendes, väntandes på E, för vi fick inte igång hans skoter som vi lånat, så jag och han var tvungen att fara och hämta den innan yogan, ikväll var det ju barnyogakursen...
Så ner på yogan, idag gick det däremot jättebra! Är ju en helt annan grej när man går denna kurs än när man yogar själv, men det är som ändå skönt... Sen for jag hem, och hoppa i badet som E tappat upp åt mig! Skööönt... Helt själv, bara ligga och mysa! Så nu sitter jag här i soffan i morgonrocken, tittar på Roomservice och väntar på Grey´s.

Förhoppningsvis håller jag mig vaken, och somnar sen gott i sängen... 

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback