Åh hej!

Sorry att jag inte hunnit med er!!
I söndags var vi ner till svärföräldrarna en sväng och sen blev jag liggandes i soffan, helt apatisk resten av kvällen... Och datorn krånglar fortfarande med strömmen, så jag orkar liksom inte dra igång den...
Vet itne hur man ska göra... Eller köpa en ny laddare och ett nytt batteri skulle väl vara det optimala, men det händer ju inte just nu!
Och igår var jag till Momma och käka middag. Ville laga nåt enkelt och gott, med minimalt arbete, dessutom skulle E jobba över så jag skulle äta själv och sen skulle jag ner på jobbet igen på kurs. Så vad göra??
Jo, ringa Momma, hon blir ju överlycklig över sällskap, och jag blir överlycklig över mat!! Bra deal!!
Vi stod och diskade oxå precis som förr i tiden. Eller hon diskade och jag sköljde, precis som när vi var små!! =)
Sen var det som sagt kurs på jobbet, repetition av HLR, alltid bra att uppdatera sig!!
Och klockan var nästan tio innan jag kom hem.


Precis som bilden säger, nu är det 30 kompressioner och sen två blås!
Och på barn börjar man med 5 blås, det kan räcka för att starta upp hjärtat igen, och sen 30+2, 30+2, 30+2...
Så nu vet ni det!!

Har bokat massage oxå nu, som jag fick i present av Syster! Om två veckor blir det, när jag slutar tidigt!
Skööönt!! Direkt efter jobbet!! Längtar!!!

Tänkte gå på pump ikväll oxå, men jag känner att jag inte riktigt återhämtat mig än, väntar nog tills nästa vecka, för på torsdag hade jag tänkte fara och simma. Bara mina kompanjoner kan!

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback