Argh!

Jäkla trådlösa internet!!!
Hade precis skrivit ett inlägg om...ja, vad skrev jag??
Men så försvann det i alla fall för att internetet kopplades ner i precis samma ögonblick som jag tryckte på Spara och publicera-knappen..
Och nu orkar jag inte skriva om det...
Men det var nåt om att V vaknade okristligt tidigt imorse, och inte ville gå ner och titta på tv, och itne ville laga frukost åt oss heller... Så vi fick kliva upp vid nio idag... Pjuh, jobbigt med barn... =)
Och att jag ska städa förrådet ute så vi kan lasta in mer grejer som inte hör hemma ute på vintern.
Och sen ska jag på ljusparty som jag inte varit på, på flera år!!
Sådär, nu vet ni det!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback