Done and done!

Så var det gjort. Oåterkalleligt och utan ångerrätt!
Jag har gjort det nästan omöjligt för mig att bli svinig!!

Jag har alltså vaccinerat mig!

Har länge funderat och funderat, hur ska jag göra?
Eller jag har ändrat mig flera gånger. Först skulle jag inte, sen skulle jag, sen skulle jag inte och nu skulle jag, och så gjorde jag. Vi på jobebt fick gå lite före, för det var så få som vaccinerade sig så de stod arbetslösa på Hälsocentralen. Så igår gjorde jag det!

Var lite nervös innan att det skulle göra ont, men det kändes bara ett yttepyttelitet stick, och sen kändes det inget mer. Igårkväll började det göra lite ont i armen, en lätt värk, och jag har inte riktigt velat sova på armen, och det känns lite när jag sträcker armen uppåt idag (detta har jag bara behövt göra två gånger, så det är inte så farligt).
Nåt annat har det inte varit!

Plättlätt!!

Så nu hoppas jag bara att jag inte ska behöva ångra detta beslut.

Det som fick mig att tillslut bestämma mig var ett samtal med (lilla)Syster Kickan.
Hon hade inga tvivel, och lyckades undanröja mina, så om ni är osäker, ta ett samtal med henne, jag känner att jag glömt bort mycket av de hon sa , så jag kan inte vidarebefodra.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback