Fri zon!

Ikväll blir det bad!
Jag och U ska dra iväg i alla fall, I skulle till frissan, så hon ville inte förstöra hennes fina frisyr hon kommer att ha när hon går därifrån... =)
Åh, vad jag längtar!!!
Kanske inte så mycket efter själva simningen, utan mera det andningshål hela kvällen blir.
Först med solningen, sen bastun... Åhh, det ska bli underbart, vet inte hur många veckor sen det var vi var iväg sist.... Fast simningen är oxå skön! Man glider runt, tränar, motionerar och rensar skallen på en och samma gång.

Ja, känner att jag verkligen behöver en sån här kväll!!

Blir till att skynda sig hem efter jobbet och packa, hann inte göra det imorse då jag försov mig...
Inte bra!! Jag som lyckats klara mig nästan flera år tror jag sen jag riktigt försov mig sist!!
Förut gjorde jag det ofta, men nu har jag blivit vuxen och ansvarskännande!! =)

Förutom i går då, då jag råkat ställt väckarn på 7.45, och jag började jobba 8.00. Det funka inge bra, men jag skyller på att jag tog sprutan då, och den gjorde mig förvirrad!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback