Hallå hallå!!

Saknat mig??
Jag lever i alla fall!!
Men jag är fortfarande sjuk!! Inte dödssjuk. Däremot är datorn dödssjuk... Eller den får ingen ström. Vet ej om det är batteriet eller laddaren det är fel på... Typiskt när man ligger hemma alldeles ensam...

Som tur är är mina käraste kära vän I här och lånar ut sin dator en liten stund, och sig själv, så jag slipper vara allldeles ensam hela dagen!! Och så jag kan meddela mig till världen...

Har fortfarande feber i alla fall och snoret har invaderat min näsa, vilket även ytttrar sig i lite rethosta...
Imorse vaknade jag 04.50 av att jag frös och var pinknödig. Så upp pch pinka och käka ipren och hopp i säng igen.
Men tror ni jag somnade om?? Icke så Nicke, så jag klev upp med E och V strax efter sex imorse och käkade frukost.. Och har sen dess legat i soffan...

Jag hoppas att jag blir pigg tills på lördag då jag ska ha ljusparty 13.00!!!
Är det nån mer som vill anmäla sig?? Ni är så välkomna så!!

Näe, då ska jag vara lite social medans jag har besök här!!
Men nu vet ni i alla fall...

Hoppas att vi kan ordna datorn inom en snar framtid!!
Men ni får hålla tillgodo till dess...

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja men det skulle jag faktiskt kunna göra. Eller vi kanske man ska säga...

2009-11-18 @ 15:23:42
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Ann-Katrin

Krya på dej!

2009-11-18 @ 19:47:05
Postat av: Helena

Helena: Men va kul!! Ni är välkomna!!

Ann-Katrin: Tack!! Vill inte du komma och lukta på ljus på lördag??Kanske köpa en julklapp till svärmor/mor eller till dig själv!

2009-11-19 @ 08:30:22
Postat av: Ida

Klart ja hjälper dig vännen.. du var ju i nöd :)

Härligt å få ta hand om dig lite ju. Tack för de goda fikat på ljuspartyt, kunde ha ätit 3 till av dina underbara havre nougat rutor. Å de va trevligt å träffas lite å surra av sig. Kramar

2009-11-23 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback