Lycklig!

Alltså, sällan blir man så pigg så fort när man ser att det är snö ute!!
Och särskilt nu när jag verkligen längtat efter den!!

Tyvärr har jag inte hunnit vara ute och lekt med snön än, men i em då blir det!!

Kanske undrar ni oxå hur bion var?

Jag, i motsats till alla kritiker, tycker att den absolut uppfyller förväntningarna man har!
Den är 2,5 timme lång, och under denna tid hinner den med väldigt mycket.
Den hinner med spänning, den hinner med mindre spännande scener, den hinner med mycket tid i rättssalen, den hinner med sk. transportsträckor, den hinner med att skrämmas och bygga upp förväntningar. Det finns lite av varje, och det är ju klart att en film på 2,5timme kan inte vara ruskigt spännande precis varenda minut.
Men för mig duger det! Den avspeglar boken på ett bra sätt, och även fast jag läst boken så sitter jag som på nålar och undrar hur det ska gå!!
Och det kändes verkligen inte som om vi satt där i 2,5 timme, det gick mycket fortare!

Detta är tre filmer som det känns som om jag kommer att kunna se massor utav gånger, och de kommer att vara lika spännande varje gång!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback