Nu blire soffan...

Så vad har man hunnit med idag då??
*Tvätta Är inte helt klart, men jag (eller rättare sagt tvättmaskinen) jobbar på det...
*Återvinna Har ej hunnit, får bli imorgon, då det ligger kvar i bilen.
*Panta och fylla på USA-spargrisen! Se ovan.
*Dammsuga hela nedervåningen Har ej hunnit heller, kanske nån annan i huset som kan hjälpa till?
*Vattna blommor
*Promenad
*Hälsa på Momma
*Hälsa på U och B och säga hej då innan de drar och låna P.S I love you som jag ännu inte lyckats se, men nu ska det bli av!! Har hört mycket bra om den! Eftersom vi åkte hem i första pausen på Ensam mamma söker, så glömdes det bort att filmen skulle med.... =( Men Syster säger att hon oxå har det, så jag får väl låna av henne då. ELler så är det helt enkelt inte meningen att jag ska se den...
*Önskvärt, men förmodligen bortprioriterat, skulle jag vilja byta sängkläder
*Fira Far (Vilket blir vid middagstid, med middag på köpet!!)
När vi var hos U och B så kände jag bara "Varför har inte vi bokat en 2000:- resa till Egypten?? Jag har semester kvar, och lite pengar har vi på kontot... Var in och kika, och hade hur gärna som helst bokat, hade det varit nästa vecka de skulle fara så hade jag inte tvekat!!!!! =(
Får spara pengarna till USA istället.... =)
Och Ensam mamma söker: två av tre, och nästan tre rätt va, jag kunde inte gissa, och hon kunde inte välja...
Eller valde ingen, då var det ju inte så konstigt att jag inte kunde gissa!!
Nähä, nu må man vara social med E. Just nu tycker han jag sitter alldeles för mycket vid datorn...
God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Vi är två pers, två hundar, fyra kattungar samt en vuxen katt också såklart :D Porfyr alltså ^^ Haha, jo det är jäkligt trångt, det tycker vi..men det går ju :P Ska bli himla skönt när vi flyttar nu och får 20 kvm större, känns som det blir gigantiskt då! :D

2009-11-09 @ 13:53:56
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback