Tillägg!!

Önskelista 2009

Alla bidrag till våran kommande USA-resa välkomnas med varmt mottagande!!

1. Presentkort på Gå och löp-kliniken
2. CD-skivor
*Takida - The darker Instinct
*Volbeat - Rock the rebel metal the devil
*Volbeat - Guitar gangsters & Cadillac blood
3. Böcker
*Camilla Läckberg - Fyrvaktaren

*Dan Brown - Den förlorade symbolen
Den förlorade symbolen
4. Ett par nya kängor, då mina graningekängor sjunger på sista versen.
5. Ett stort Paraply (Vet att jag fått ett förut av syster K, men det är borta sen länge, och jag och E äger inte ett enda paraply.)
6. DVD
*
Män som hatar kvinnor
*Flickan som lekte med elden (om den hinner komma)
*Dirty Dancing
*LOST, Säsong 5
7. MBT-skor, att ha på jobbet, eller pengar till ett par.


8. Gångstavar
9. Parfym, ska lukta imorgon när vi åker till Birsta och se om jag hittar nån! Annars gillar jag ju fräscha lätta dofter, inte så tunga, söta.
(Glömde förresten lukta när vi var iväg...)
10. Badlakan
11.
Denna hör väl egentligen till punkt 2, men jag blev så glad när jag upptäckte denna nyhet, att den får en alldeles egen punkt!!!

EN NY CREED-skiva!!!!!!! Full Circle heter den!!
Åhh, vad glad jag blev!!! Längtar tills jag får den!! (Alltså, inte så att jag förutsätter att jag får den, men annars köper jag den själv!! )

Nu blir det möte på jobbet.

Hej!


Kommentarer
Postat av: sys

Eftersom du inte har fb längre får du min lista här!

Och vi har nu alla systrar kommit överens om att vi ger varann för max 200 spänn!



Här kommer önskelista från fam. Håkansson 2009!



Jag: Brödlåda, böcker (samma som Helena!, samt "Bara vanligt vatten" av Kajsa Ingmarsson), presentkort hos Hanna S, snygga påslakan (INTE från IKEA, dom har inga "hål" på ovansidan där man sticker in händerna), ny morgonrock som ska vara mjuk och stor (har slitit ut den jag fick sist...)



Patricia: presentkort på Ginza eller Rocks i Birsta, presentkort på Gina Tricot eller Cubus, ungdomsböcker, presenkort hos "Min Salong". Helst av allt vill hon ha en laptop, hon avstår gärna från alla andra julklappar säger hon...så vill ni hellre gå ihop och ge ett bidrag till detta, så säg till mig.



Nicolas: presentkort på bokaffär, presentkort på Game, joggingbrallor (mjuka byxor) stl 134/140, en dag med skoter och korvgrillning.



Kommer jag på nåt mer lägger jag ut det i bloggen!

2009-11-03 @ 21:23:49
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback