Zzzzombie...

Alltså, allvarligt..
Detta är inget kul längre...
Sover som en KRATTA!! Har vaknat av och till HELA natten, och imorse när väckarn ringde trodde jag inte att det var sant!! Och här på jobbet känner jag mig alldeles yr, vimsig, radiostyrd och zombieaktig!!
Varför gör jag på detta viset??

Hade tänkt tvätta bilen idag när jag slutade jobba, då den är skitigare än skitigast!!
Japp, det är sant, så himla skitig är den!! Plus att den är väl indränkt i salt då vi var till Sundsvall i helgen...
Inte bra, inte bra...
Men nu vet jag inte om jag pallar det...

Det är allvarligt en kamp om varje blinkning, om ögonen är tänkt att öppnas igen.
Känns som om jag kommer att få träningsvärk i ögonlocken imorgon....

Sömniga hälsningar/
Trötter



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är yogan som fattas...:)

2009-11-03 @ 21:39:11
Postat av: Helena

2009-11-04 @ 12:52:29
Postat av: Helena

Ja, det är väl det!! =)

Men det får bli till våren, när PTT-huset läggs ner!!

2009-11-04 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback