Aj!

Har ni bitit er i tungan nåt på sistone?? GÖR DET INTE!!
Det är är inge skönt...
Har varit ute och fotat idag oxå, det var då denna bild togs, fast man såg inte bettet så bra...
Blev 190 bilder... Det är så lätt hänt med digital kamera...
Här får ni ett smakprov...
2260 bilder får det plats i min kamera, med fin kvalité inställd...
Märkte det idag, då kortet helt plötsligt blev fullt!! Men eftersom jag har ca 900GB kvar på min externa hårddisk gör det inget... =)
E och V och V´s faster J är ute och snickrar träkoja, eller snarare minihus om du frågar mig...
Och jag ska fara till Momma en sväng. När jag var där sist så sa han att hennes nagellack var slut, för att citera hennes själv "Ja skulle ha hadd nå å blanke naglan me´!". Och eftersom U säljar nagellack så är det nu kirrat...
(Sorry Kickan, för att ha sabbat din julklapp, men det gör ju inget om du köper en till, de tar ju uppenbarligen slut!!)
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback