ARgH!!!

Så lät jag för en dryg halvtimme sen...
Fy satan i gatan vad det var jobbigt att pumpa idag!!!
Tror aldrig nånsin att det varit så jobbigt nån gång. Och detta upptäckte jag efter två övningar, så på resterande övningar tog jag av nåt kilo, och ändå var det jobbigare än tidigare.
Det kan ju samtidigt bero på att jag inte tränat på över en vecka heller...
Detta faktum gör mig dock konfunderad... Jag som nästan precis tänkt att det får blir yoga, insåg idag att pumpa en dag varannan vecka kommer typ inte att ge nåt alls.... Kommer bara att vara jobbigt. Det var ju hur jobbigt som helst idag, och då var det bara en vecka sen sist.
Ska jag då kan pumpa nu på hösten och köra yoga till efter nyår??
Alltså, jag förstår om ni tycker att jag tjatar om detta, men just nu känns det som ett stort beslut i mitt liv.
Vill ju att det ska funka, då jag äntligen kommit igång och tränat.
(Känner jag mig själv rätt, eller kollar man på statistik från tidigare så behövs det väldigt lite för att jag ska sluta)
Jaja, nog om detta. Idag slutade jag ju tidigt, min enda tidiga dag på tre veckor nuförtiden.
Hur spenderades den då??
Jo, tog med mig Selina hem från dagis, så drog vi och käka lunch på Lotties med Syster, alltså även Mamma då för Selina. Sen styrde vi kosan till Lien och Gammelmomma. Känns alltid så himla bra när jag varit dit, och ändå är det så himla svårt. Det blir alldeles för sällan. Och varje gång jag sitter där så tänker jag att nu ska jag bli bättre på att hälsa på henne, men har inte lyckat så bra hittills. Även om jag detta år tror att jag slagit nåt rekord. Och jag hoppas det fortsätter.
Väl där så sov Selina i alla fall, och jag och Momma spela det klassiska "Två kortlekar" nån annan som spelat det?
Sen blev det såklart fika oxå.
Sen bar det av till Näset där det snickrades och byggdes och stogs i. Taket och panelen är det som står på tur denna gång.
Bjöds på god soppa där, och även imorgon vankas middag där.
Trevligt, trevligt, är alltid hur skönt som helst att slippa laga middag själv.
Men nu orkar mina armar inte skriva mer (och min kropp skulle inte komma på tanken att hämta den externa hårddisken...) Syns och hörs imorgon!! (Eller ni ser mig, ni verkar ju helt ha slutat att visa er för mig!!!)
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback