Brrr....

Fryser som tusan...
Till och med E och V är frusna... Då är det kallt...
E fryser nästan aldrig...
Men nu fryser jag!!
Snart blir det Grey´s!
Undra vad de hittar på idag...
Gillade inte riktigt det nya upplägget, med hoppet mellan dagarna och så...
Vad är det de räknar till?? Känns som om alla känslorna försvinner, ena stunden dör ******* (Tänkte skriva ut det, men kom på att i alla fall en syster tittar inte på tv:n, så jag är väl lite snäll och skriver inte ut det då, även fast hon kanske kommer att upplysas om det ändå) och i nästa scen så har Meredith och Derek sex i trappen pch alla skrattar och är glada... Det kändes knäppt... Hoppas det inte kommer att fortsätta så....
Näe, ska nog göra en kopp......varm choklad!! Och så har vi nån kanelbulle kvar sen helgen tror jag....
Struntar i te och morot, har hamnat i en svacka tror jag. Eller denna vecka har varit en svacka, har inte tränat sen förra onsdagen, och knappt promenerat... Men imorgon blir det pump igen, och sen vet jag inte om det blir pump eller yoga på tisdag, vill ju både ock!!
Jag vill verkligen yoga, och det skulle ju gå. Men då blir det ju bara pump varannan torsdag, eftersom vi simmar varannan torsdag. Men det kanske räcker oxå, är ju inte stora muskler jag är ute efter...
Ja, ska fundera lite till på hur det blir....
vs    
Body Pump                            Yoga
Vad tror ni??

God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback