Dåligt samvete...

Imorse när jag kom ner och skulle fara på jobbet så låg det en lapp med en liten dikt på och pengar på bordet.
Tror att min sambo hade lite dåligt samvete över att han åt upp min matdosa, så han skrev ett rim om att han ätit upp min dosa och jag skulle köpa mig nåt gott...

(Tänkte lägga upp en bild på lappen, men jag vet inte om E skulle uppskatta det, han vill gärna vara lite anonym, men nu har jag ju berättat om det i alla fall... =))

Ikväll är jag åter gräsänka, då Lillsnickar´n har opererat bort halsmandlarna, och E ska sova över med honom på sjukhuset. Vilket alltså betyder, skön säng till mig!!! =)
Istället för att sitta hemma ensam ska jag nu dra till kompis L och L och lilla E!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Men ååååå...!! Va gulligt!! jag vill höra dikten nån dag. Förresten så är Umeå en stad. En rolig stad med bra shopping och som av en slump råkar världens bästa lillasyster bo där och hon kan behöva lite uppmuntrande besök bland allt nervslitande tentaplugg. Säg nästa helg.

2009-10-15 @ 21:48:34
Postat av: Kickan

Men ååååå...!! Va gulligt!! jag vill höra dikten nån dag. Förresten så är Umeå en stad. En rolig stad med bra shopping och som av en slump råkar världens bästa lillasyster bo där och hon kan behöva lite uppmuntrande besök bland allt nervslitande tentaplugg. Säg nästa helg.

2009-10-15 @ 21:50:14
Postat av: Helena

Det kan du få göra... Och idag ringde E och berättade att han tänkte ta ett paket nudlar.. Haha, han kommer inte att våga äta nåt i vårat hus nu utan att fråga mig... =) Power to me!! Jo, det är ju sant, men det blir ju så långt... Men ja, kanske, hade ju tänkt det nån gång...

2009-10-15 @ 22:18:55
Postat av: kickan

Är du verkligen nöjd med den makten? du som blir irriterad varje gång han frågar nåt.. "ska du ha kvar det här icareklambladet?" "kan jag slänga det här snorpapperet" osv

2009-10-16 @ 16:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback