Det är dags för FREDAGSMYS!!

Så var arbetsveckans sista dag här...

Blev ingen pump igår. Fick sms av I att hon inte skulle gå, och då kände jag bara "Tack!". Vad skönt!
Men då hade E fått lite extrajobb, så då jobba han över istället... Så middagen var inte uppäten och klar förräns sju. Och då avr vi så mätta att vi la oss på köksgolvet (en konstig vana jag har när jag är trött och mätt..).
Och så vart vi liggandes där i en timme tills idol börja. Sen vart det liksom inte mycket mer gjort den dan...
När jag gick och la mig vid elva så hade vi itne ens plockat av middagen upptäckte jag...
Men det vart en lugn och skön kväll för oss båda, det behövde vi nog.

(Apropå det, idag måste det bli städning, för det ser FÖRJÄVLIGT ut hemma hos oss. Och då menar jag förjävligt. Som sagt så har vi knappt plockat bort middagen från igår. Så om nån kanske täntk hälsa på oss ikväll, GÖR INTE DET!! Det kan vara förenat med livsfara. Men jag ska hem och försöka åtgärda detta, det är prio 1 i helgen. Så förhoppningsvis kommer vi att hitta igen huset innan denna kväll är över. En liten parentes bara.)

Också Idol då. Ja, alltså, jag lämnade tre röster även igår, till Karolina, Towe och stackars Camilla.
Towe och Camilla var mina favoriter, men Karolina var så himla bra så det var nästan inte sant.
Tråkigt med Camilla, jag hoppas hon får komma vidare i juryns val.
Om jag var jury skulle jag ta tillbaks dessa personer:


1:a Moa 
2:a Camilla
3:a Clara
4:a Sabina

Jag har typ missat båda killkvalen, så jag har inte så mycket åsikter om de.
Men förmodligen kommer det ju att bli två tjejer och två killar som går vidare.
Och då hoppas jag nog på Rasmus och Carl.


Japp, mitt val blir Moa, Camilla, Rasmus och Carl.
Är lite osäker på om juryn kommer ta med Camilla, men jag hoppas i alla fall!!

Oj, nu verkar det verkligen som om jag är nåt Idol-freak...
Ska ge mig nu.

I helgen händer det mycket. Får se hur mycket man hinner med.
Saker som borde hinnas med är i alla fall:

*STÄDA
*Bära in all panel under tak.
*Höststäda i stuga, och gärna sova sista natten innan hösten.
*Fest på Näsets Hembygdsgård, eller gamla skola eller vad det är, med underhållning i form av En Man Kort.
*Plantera ljung.
*Tvätta bilen (Saab:en)
*Städa bilen (BMW:n och se omjag hittar igen min försvunna fleecejacka där nånstans.
*Knäppa lite fina, frostiga höstkort (om jag får igen mina kamera...)
*Fira syster som fyller år på söndag
*Fira kusinbarn som fyller år på söndag
*Skulle vilja gå på bingo i Lien på söndag, vilker inkluderar umgäng med Momma.

Ja, som ni ser har jag mycket att göra.
Men som sagt, får se hur mycket man hinner.
Nån bloggning lär det väl inte bli då datorn inte kommit hem än...

Men ni får ha en trevlig med mycket mys!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback