Ett body pump-pass

kan verkligen få en att bli utmattad...

Jag kände mig riktigt stark idag i alla fall!!! La på 1kg extra på de tre första övningarna.
Sen blir ju man lite trött av det, så då orkar man inte lägga på nåt mer...
Och nu blir det inge pump förräns nästa torsdag, så då lär man ju vara svag igen.
Men nu blir det till att gå!

Nu ska jag bokstavligt talat tvinga mig själv in i duschen innan  Äntligen hemma och Desperate Housewives.
Jag känner att det kommer att bli en tuff kamp, men på det ena eller andra sättet ska jag vinna!!
Sen när E kommer hem blir det korvmackor och te, då ingen av oss orkar laga nån värre middag.
(E är och målar lite plankor tills jobbet imorgon)

Hittade en rolig bild oxå som jag kände att jag vill dela med mig av.



God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback