God dag!

Ojojoj, jag tror jag är riktigt höstdeprimerad...
Fast inte deprimerad, mer bara trött, vilket resulterar i sur och grinig...
Inte bra, inte bra... Måste försöka ändra detta... Tror att promenader skulle hjälpa, men när man bara sitter hemma i soffan för man är så trött, så funkar ju det lite dåligt.

Ikväll är det Pump i alla fall, har räknat att det bara blir fyra gånger denna månad, bara för att jag köpt månadskort. Kommer alltså gå 60:- back på det denna månad. Jippi!

Sen ska jag kanske försöka umgås med I ikväll, det har inte gått så bra på sistone, då våra liv helt enkelt inte stämt överens, men igår sa hon att vi kunde ses idag, så då får vi väl hoppas på det. Pumpen är ju ganska tidig på tisdagar, så det borde funka..

Nu ska jag spela lite på king.com och hoppas att jag vinner nåt där, så kanske humöret stiger lite...

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback