Google Chrome

När jag bloggar på Chrome så kan jag inte göra mellanrum mellan raderna.
Jag brukar göra det mellan olika stycken, så det inte blir så tjockt att läsa, men på Chrome så tar de bort dem när de publicerar inlägget... Knäppt!! Av vilken anledning?
Får blogga på Explorer, funkar bättre...
(Här ska det vara ett mellanrum)
Det jobbiga är att nu ligger alla länkar på Chrome, så jag får läsa alla andras bloggar där...
Eller så tar jag bort Chrome, eftersom jag inte upptäckt nån fördel med det än. King.com funkar inte där heller..
(Mellanrum)
Men det får bli en annan dag...
(Mellanrum)
Hej!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Varför inte firefox?? :)Tycker det är mycket bättre än explorer...

2009-10-21 @ 21:57:27
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

2009-10-22 @ 12:47:52
Postat av: Helena

Ja, vet inte. Våran "Datasnubbe" sa att Chrome var bra, så därför laddade vi ner det... Fast jag känner mig ganska nöjd med Explorer, har inte haft nå problem, så jag vet inte varför vi ska ladda ner en massa andra för... Blir nog Explorer i fortsättningen... Vad tycker du är bättre med Firefox?

2009-10-22 @ 12:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback