I helgen...

*Sovmorgon... Mmmm....
Inte för att jag brukar kliva upp särskilt tidigt på helgerna, men i lördags vaknade vi 10.40, och var helt utvilade, inte mosiga, utvilade, både jag och E....

*Promenad...
På Näset med Syster och Selina.

      





 



Alltmedans grabbarna snickrade...
 

*Trerättersmiddag och sällskapsspel...
Den otroligt goda menyn finnes här: http://josblogg.blogg.se/2009/october/funderingar-pa-en-sondag.html#comment

* Mys i sängen...
E brukar ALLTID kliva upp ur sängen direkt när han vaknar, oftast bara för att gå ner och slänga sig i soffan.. Medans jag gärna ligger kvar i sängen, bara för att det är skönt, och för att läsa kanske, och skulle gärna ligga och mysa med E, men som sagt så oftast flyger han upp.
Men i söndags så vakna vi i och för sig ganska tidigt, runt nio, men sen låg vi kvar i sängen i över en timme. Och bara njöt!! Det är sååå underskattat att mysa. Sen gick vi runt och var kärleksfulla resten av dagen. Tänk vad lite kramar kan göra!!

*Umgås med kära vänner...
Spenderade nästan hela söndagen med C, bl.a så tvingade hon E att montera upp två hyllor i vardagsrummet som stått och väntat i nästan tre månader. Själv har jag inte ens orkat tjata, men det är bra när man är så bra vänner, att man till och med kan tjata på varandras karlar! =) Nu ska jag bara fundera ut hur jag ska möblera dem... Sen bjöd de på middag å, C och D, och det gjorde ju ingenting sämre...

Ja, som ni märker har jag haft en helt underbar helg!!

Och det kändes liksom inte som om datorn hade nån plats kvar...
Vilket oxå var skönt, även om jag på nåt konstigt vis framemot söndag eftermiddag började få lite dåligt samvete för att jag inte ens skrivit 1 blogginlägg, inte för att jag har lovat er nånting, men man känner ju liksom att man vill skriva, för de som faktiskt läser, och bryr sig...

Nu sitter jag och funderar på om jag ska vara social och hälsa på en vän, eller om jag ska bara ska vara hemma och ta det lugnt.
E och V ska fara iväg med Citroënen nu, på reparation, så ensam blir jag i vilket fall...

Hmm, får känna efter lite...

Men nu har jag återupprättat bloggsamvetet i alla fall....
Fortsatt trevlig måndagskväll på er!

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback