Klipp klipp!!

Har precis haft lite frisersalong här, har rakat D, E och V... Så nu är det snygga, snaggade grabbar här...
Annars har dagen bestått av
*kanelbullar och varm choklad, E fick mersmak sen sist...
*Besök hos Momma, jag har "blanke naglan" på na.
Och sen när vi satt där så tänkte jag att jag kan ju lika gärna bjuda med hon på middag, vilket hon gladeligen tackade ja till. Så då blev det först en liten roadtrip runt bygden, och sen hem och laga mat.
(Ett stort kliv upp på dåligt samvete-listan. Gäller bara att hålla i detta, så det inte sjunker ner igen...)
*Laga lasagne då alltså, riktigt smaskens!! Bjöd både Momma och faster J.
*Kaffe och glass till alla plus C och D
*Raka E och V, och E raka D...
*Nu ska det sitta fint med en dusch, så får vi se om det blir filmtittning med U och B sen.
Var ju tänkt att jag och U skulle se Coco Chanel filmen, men då jag upptäckte att den är TRE TIMMAR lång, så bestämde vi oss för att se den nån annan kväll, blev så sent...
Vad har ni haft för er denna fina höstdag då??
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback