Lång pust uuuuut....

Nu har jag landat i soffan....
Med gott samvete!!
Har pumpat, ätit och duschat, så nu behöver jag nog inte göra nåt mer i kväll än just sitta i soffan, och koka mig en kopp te. Har gjort alldeles rätt för mig!!

Pumpen blev en riktig utmaning, då mellisen vid klockan två inte riktigt räckte till.
Kände mig nästan svimfärdig halva passet, och alldeles skakis. Såklart borde jag ätit nåt, men det var lite föör sent att inse det mellan bänkpressarna. Jaja, orken räckte i alla fall, och makaronerna och korven som E lagat till och serverade mig slank ner rätt snabbt!!

Imorgon har jag inget planerat i alla fall, så då ska jag försöka ta en promenad igen, känner även på pumpen att det är mycket jobbigare utan kondition. Och om det är lika fint ute imorgon som det var ikväll, så får även kameran följa med på promenaden.
Det var alldeles dimmigt över Hammarn, men när man kom upp på gräddhyllan, Pålgård såklart, så lättade dimman. Och utsikten över ett dimtäckt Hammarstrand, med en orange kvällssol som lyste bakom bergen gjorde det alldeles magiskt!! Tyvärr hann jag inte knäppa nå kort, men jag hoppas det kommer fler tillfällen!!

Nähä, te var det innan Roomservice börjar och sen väntar Desperate!!

God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback