Näe, har inte tagit mig härifrån än...

Jag vill ha en ULLKAPPA!!
Har velat det jättlänge, men inte hittat nån. Eller har väl egentligen inte haft råd.
Ett typiskt exempel på det där när jag blir dumsnål, köper hellre flera billiga tröjor/smycken eller nåt annat litet, istället för en kappa, som jag verkligen vill ha.
Jag skulle nog köpa en svart, som blir en klassiker liksom, och funkar jämt.
Men jag skulle oxå vilja ha nån med färg eller mönster på. Det finns ju jättesnygga, men då känns som om det går i trender, och då kanske man blir less på de, eller inte vill ha de nästa år...
Dessa två är från Ellos.se. Gillar när kragen kan knäppas hela vägen upp.
Söt från Hm.se. U hade köpt en liknande modell som denna, fast knallcerise med stora, svarta knappar, supersöt!!
Ullkappa SvartKappa Svart
Dessa är från Lindex.se. Den svart länns lite mer "finklädd", til fest. Den gråa lite mer vardag, såg skön ut med lite loose fit... Också nå knalliga halsdukar till den...
Ja, men har man råd att unna sig själv nå dyrare kläder så här inför jul??
Näe, egentligen inte. Å andra sidan så är min vinterjacka trasig oxå, dragkedjan. Och "min vinterjacka" köpte jag typ i åttan eller nian, så den har hängt med ett tag, vore ju inte helt fel att köpa en ny.
Ja, just ja, fanns ju nån på DeVal oxå tror jag, ska kika..
En lång och en kort modell... snygg den korta, men jag skulle nog vilja ha en lång tror jag..
Kappa Svart
Den grå kappan från Lindex, med denna halsduk från DeVal kanske...
Men nu måste jag ändå lyfta min rumpa ur soffan!!!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback