Nu har jag badat klart!!

Efter tre baddagar denna vecka känner jag att renare än såhär blir jag inte.
Är faktiskt väldigt nöjd med bad just... Är riktigt, riktigt trött idag, känns som om jag är helt utarbetad...
Imorse när jag for ner på jobbet så kändes det som om denna dag blir liksom att snubbla in över mållinjen, kämpa, kämpa, kämpa, ända in i mål, som blir sängen ikväll... Och som det känns så kommer jag att sova tills på måndagmorgon...

Fast några punkter på Att göra-listan över helgen har jag allt...
*Ikväll blir det besök hos nybliven 31-åring.
*Imorgonkväll blir det trerättersmiddag hos
Syster, som E fick i present, och tur som man har så skulle jag oxå få mat...=)
*Nångång under helgen ska Citroenen till verkstad i Little lake high one...

*Om det blir i hyfsad tid nån dag, så känns det som om man skulle kunna glida vidare de få milen in till Östersund och kanske strosa runt lite där och kika på julklappar. Har faktiskt kommit på bra många julklappar, vad jag ska köpa. Upplevelser kommer nog att bli Årets julklapp bland mina ge-bortklappar i alla fall..
Har faktiskt svårast att komma på vad jag ska köpa till mina tre systrar, resten av la familia är nog så gott som klar... Ja, ideérna alltså, är bara inhandlingen och finansieringen som är kvar...

Jo, listan ja...
*Ska gå på en långpromenad nån dag i helgen, måste försöka få upp konditionen igen!!
*Montera extraljusen. Med den summa de kostade, så känns de ju hemskt onödigt att de bara ligger på hallgolvet, särskilt nu när det är som allra mörkast innan snön kommer.


Ja, sen tänker jag nog inte försöka få till nå mer punkter på den listan, känns alldeles lagomt...

Vad ska ni göra i helgen??


Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag ska tentaplugga dygnet runt. På måndag är det tenta i Farmakologi och Klinisk Kemi. Idag har vi tagit venprover på varandra! En klasskompis berättade om när han gick i lumpen och dom skulle lära sig suturera, då hade dom snittat varandra i smyg.. tänkte genast på dig och greys anatomi med dom där blindtarmarna du tjatar om....

2009-10-16 @ 16:29:41
Postat av: Helena

Ja, det är ju det jag säger; NI ÄR GALNA!

2009-10-16 @ 18:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback