Sådär...

Då var det gjort...
Är sååå skönt. Den här rutinen har vi fått till nu med simningen...
*Sola 20 min.
*Simma ca 1 timme, varierar...
*lägga en hårinpackning
*basta runt 15 min, varierar...
*skrubba med peelinghandske
*duscha
*smörja kroppen från topp till tå
*Sen blir far vi en sväng på Statoil för att inhandla nåt att äta...
Sen har man en sån himla skön känsla i kroppen....
Utmattad på ett bra sätt liksom, och lugn, och harmonisk och framförallt ren, och man sover så otroligt bra.
Nu sitter jag här med en kopp te och lite Gölsalami, och bara njuter...
Och förresten så kom mitt paket från Ginza idag, så nu David Gray spelas för fullt.
Det ultimata hade varit en öppen brasa och David Gray på lagom nivå, men nu blir det Inlåst på fyran istället...
God kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback