Simsimsimsimsum!


Idag är det simning som gäller... Ska bli skönt!! Och det blir nog även en stund i solen...

Det enda lite tråkiga med hösten känner jag nu är att det blir mörkt så fort.
Alla mina promenader försvinner. Visst skulle jag kunna gå när det är mörkt oxå, men hittills har jag inte tagit mig ut nåt, förutom på helgerna då.

Jag måste försöka komma igång med promenaderna igen, känner att all den lilla kondition jag lyckades uppbringa tidigare i år har försvunnit... Inte bra, inte bra....
Men jag är glad att träningen håller i sig i alla fall...

Och jag är så himla sugen att åka iväg till nån stad. Jag har inga pengar, men jag skulle kunna åka och bara strosa runt, planera julklappar, och kanske hitta nåt litet Öre att spendera...
Ska försöka se om inte E oxå känner ett enormt sug efter att strosa runt ute på Birsta.. =)
(Han kom förresten precis förbi med bilen, allt hade gått bra med V, så nu var han hemma på Ragunsk mark igen)

Nähä, lite king.com en stund innan rasten slutar kanske...

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback