Somliga går i trasiga skor...

Håller på att kika på lite skor på Brandos.se
Skulle vilja ha ett par finare vardagsskor, har försökt med lite finare gympadojor, men de funkar inte alltid, skulle vilja ha några som var lite finare, men inte "partysnygga", alltså inte klackskor eller nåt. Ballerinas funkar ju bra på sommaren, men nu kan ju det bli lite kallt. Vet inte riktigt själv vad jag är ute efter heller... Inga med klackar i alla fall...
De bruna skulle kunna funka, kanske lite finare.
Ett par Sneakers skulle jag oxå vilja ha, men det är nog i en annan kategori...
De svarta i mitten är jag oxå sugna på, men de tillhör nog samma kategori som Quiksilver skorna, onödiga, men med stort HA-begär...
Ipath: CatsReebok: F/S Hi Snow IntlQuiksilver: Little Topic II Action
Kanske nåt sånt här?
Sixtyseven: PepeWildflower: Arlie
Det blir inga av dessa i alla fall...
United Nude: Fold HiIron Fist: Zombie Stomper FlatVibram Fivefingers: Flow
De ser ju ut som sovsäckar,från Tommy Hilfiger...
Tommy Hilfiger: Down SlipperIrregular Choice: Crystilina
Finskor??
Åhh, nu har jag ju ett par Sheperds som jag är jättenöjd med, men visst ser dessa otroligt mysiga ut?!
Såg dessa redan förra hösten...
Ruby Brown: 8839 Grey
Ed Hardy Ugg´s.... Fast inte Ugg´s..
Ed Hardy: Bootstrap
Öh, näe, har ingen aning om vad jag ska ha för skor...
Jag som inte behövde nå skor, behöver flera skor
*kängor
*gympadojor
*fina vardagsskor
*nya tofflor till jobbet ev. nya foppas...

Skulle även kunna tänka mig ett par med rund sula, för att stärka kroppen...
Skechers: Shape Ups Optimize

Nähä, ska vara social med www.pauerlajn.blogg.se, som är här medans Kusin och E är och byter däck på BMW:n..
Inte en dag försent, som ni märkt, med all snö idag...
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback