Ajajaj...

Fy tusan vad mina muskler, eller blivande muskler i alla fall, lider idag...
Råkade somna en stund på soffan igår kväll, och när jag vaknade och skulle gå upp så höll jag knappt på att ta mig ur soffan... Tog en bra stund!!! Alla muskler bara smärtar så fort jag reser mig upp!!
Men men, ska man vara fin får man lida pin, är det inte så??

Nu har vi i alla fall ätit frukost och jag håller på att laga en paj till kräftkalaset ikväll...
Blir nå hittepå med fetaost, skinka och lök, köpte nån lufttorkad skinka oxå som jag tänkte ha med på nå vis, men vet inte riktigt hur än... Men det löser sig väl..

Sen tänkte jag försöka ta mig ut på en liten promenad och försöka stretcha lite, så att smärtan går över nån gång.

Och sen blir det en sväng till Bispan och hälsa på min systerson N som fyller nio idag!
Ochfå höra om deras härliga semeser som de varit på...

Känns som om alla bara åker utomlands, utom jag!!
Tre av mina kollegor på jobbet har varit iväg, och då jobbar alla tre på min avdelning!!!
Nåt barn har varit iväg, min svägerska har varit på Malta och mina svärföräldrar är iväg nu, skulle vara en vecka, men då svärmor blev toksjuk med luftrörskatarr och bihåleinflammation och allt vad de var så har de blivit beordrade att inte flyga förräns på onsdag, alltså fyra dagar senare än det var tänkt, stackars de, måste stanna fyra dagar extra i paradiset... ;) Osså syrran och hennes familj då, en vecka i Turkey...

Men om vi får som vi vill så ska nog vi åka iväg efter nyår, förhoppningsvis i alla fall...
Men vart åker man då?? Vart är det varmt då?? Är det bara borta i Thailand eller??

Inte för att jag skulle gnälla över en vecka eller två i Thailand...

Nähä, nu har nog pajdegen vilat klart, dags att kavla och grädda...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback