Fit for fight!

Nu har det kommit ett datum för fortsättningsyogan oxå, onsdagar fr.o.m den 30/9.
Och hur göra nu?? Ska jag träna pump tisdag och torsdag, och sen yoga onsdagar??
Hur fit kommer jag inte att bli då?? Men pallar jag det?? Träna tre dagar i rad??
Och hur kommer mitt socialliv att se ut då?? Puh... Knepigt...
För jag vill ju verkligen yoga, variera träningen lite grann.
Men det stod nåt om Mysore, verkar vara typ att man yogar själv, fast tillsammans... (Om man googlar det)
På tisdagar, kanske byter ut pumpen på tisdagar då, och yogar... Eller nåt....

Ja, får fundera på detta...

Förresten, var det nån som såg Sveriges fulaste hem i måndags??
Alltså Jonny Ljungman måste vara en av Sveriges skönaste människor...

Ville bara säga det, gillar han verkligen... Tror jag sagt det förut oxå...
(I måndags hittade han nå solbrillor och en nackkrage, och gick runt och fråga om nån ville ha en Stänkare...)

Ikväll blir det pump i alla fall, ska öka på några fler kilo lite här och där...

Hej!

PS. Gör lite smygreklam här nu...


28/9 öppnar våran nya mysiga salong!

Välkommen till vår mysiga salong på centralgatan
24 i Hammarstrand.
Hälsobrunnen erbjuder:

- SPA-behandlingar
- Klassisk massage
- Ekologiska hudvårdsprodukter
- Yoga kläder & Mattor
- Kom in för fler produkter & erbjudanden

Anmäl dig till hösten/vinterns Yoga kurser:
30/9 Fortsättning i Ashtanga Yoga 17:30
5/10 Grundkurs i Ashtanga Yoga 17:30
6/10 Mysore 17:00

DS


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, vad roligt att du gör reklam!!!!!!! TACK!! Ja det blev inte så många på fortsättningsyogan, så för att pussla ihop det med alla har jag bytt dag till Tisdag kl.18!! Men då pumpar du såg jag... men Yoga som är så bra! kram kram

2009-10-01 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback