Hej!

Kan bli lite tunt med inlägg här nu de närmaste dagarna då vi lämnat datorn på ominstallation, service, uppdatering och allt vad man kan göra till våran Datasnubbe. Kan hända att den går lite fortare efter det, hade nästan 9000 bilder som låg och tog plats. De kommer numera att bo i den externa hårddisken...

Det var så lustigt igår, för jag sa ju att jag ABSOLUT skulle på promenad.
Sen kom E förbi på jobebt när han slutat och säger såhär: "Vad ska vi göra ikväll då?? Jag vill hitta på nånting! Jag vill göra nåt! Men INTE gå på promenad eller nåt sånt!!"
Hmm, och det var ju precis vad jag ville göra... Det löste sig väldigt bra, vi skulle hälsa på Datasnubben och hans familj, (de var ett par av de som fick barn för fem veckor sedan), så jag tog helt enkelt och började gå mot de, så kom E och plockade upp mig efter vägen. Ingen promenad för honom, men för mig.
Där stannade vi sen så länge att vi missade Svenska Hollywoodfruar, får väl se reprisen, och badet som vi hade tänkt och ta oxå. Men det var det värt. Snusa på en femveckors bebis och datorn renoverad!!

Ikväll blir det som sagt pump, hoppas jag är stark!!

Howdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback