Idol!

Tjo, blev en liten stund över här mellan jobb och simning.

Jag tror att årets idol kommer att vinnas av en tjej. Det är tjejerna som dominerar idol i år, igår hade jag kunant rösta fem gånger, vilket inte är smart, då ingen gynnas av detta. Det blev däremot tre röster, kunde inte bestämma mig för två. Mina riktiga favoriter, om man ser till helheten, är Moa och Mariette, men när Clara sjöng så kunde jag inte låta bli att rösta på henne oxå. Vilken röst i denna lilla späda kropp!!
Clara sjunger Release Me. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Det kunde verkligen ha gått hur som helst igår, jag gissar på att det som fick det att bli Erika som vann var sympati, för att hon åkt ut förut. Inte alls för att förringa hennes talang, hon sjunger otroligt bra hon oxå.
Lyckliga vinnare vidare till kvalfinal Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Men jag hoppas verkligen att Moa får komma tillbaka i juryns val!!


Av killarna som sjöng i måndags var det rätt som vann. Kalle är min absoluta killfavorit och Jon sjunger bra!!
Calle och Jon var de första att säkra platser i fredagens kvalfinal. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Sen kommer jag knappt på vilka tio som är kvar. Kan det verkligen finnas tio till??

Jo just det, Camilla, hon från Kalix som kom i skoterkläder till audition, hon tror jag kan vara en av segerfavoriterna.
Hon är så glad och sprallig och härlig. Hon är nog kanske min favorit.
Näe, shit vad svårt, det finns så otroligt många bra ju!!

Nähä, nu kanske man ska försöka få i sig nån mat innan man drar till Sollefteå.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback