Jo, förresten...

... den där Gangster filmen var urkass!! Riktigt, riktigt dålig!!
Kjell Bergkvist var ju sitt vanliga jag, så han var bra, dessvärre var han väl med kanske fem minuter totalt i hela filmen, och Micke Persbrandt gjorde ju såklart sin roll bra, men när resten av filmen suger, och de flesta andra skådespelarna var helt värdelösa, hjälper inte det så mycket...

Men vi såg den i alla fall!!

Har inte känt av nån träningsvärk än heller, har fortfarande lite ont i nå mukler på smalbenen sen jag sprang, men inga ytterligare kramper, det lär väl komma imorgon om jag har otur... Tänkte ta en lugn promenad ikväll, och sen stretcha lite extra, så kanske det går bra.
Å jag vet inte hur jag ska göra med pumpen heller... Kom precis på att det är bröllopet på lördag oxå, och om pumpen är på torsdag, så kommer Träningsvärken med stort T att slå in på lördag, hur jag ska då kunna föra mig fint på ett bröllop med finskor?? Hmm.... Ja, tål att tänkas på...

Eftersom jag nu friskat upp minnet i hur man lägger till ett youtube klipp kommer det en till låt idag!


Nu blir det lite spel!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback