Jobba, jobba, jobba..

Puh, fast nu är jag klar.
Har varit fullt sysselsatt idag, jag har
*klippt gräset
*klippt V`s fyrhjulingsbana
*putsat fönster (i vardagsrummet)
*tvättat
*strukit och bytt gardiner (i vardagsrummet)
*höststädat vardagsrummet, alltså dammat, dammsugit BAKOM soffan sorterat tidningar osv...
Och dessutom strukit gardiner till köket som jag tänkte ta imorgon...

Är så skönt att ta ett rum i taget, känns inte lika tungt då....
Och fiiiint blir det!!!

Nu har jag gjort mig en kopp te, skalat nå morötter och ska titta på när stackars Björn Gustafsson blir rostad av sina kollegor på Berns...(på 5:an)
Oftast tycker jag dessa program inte är så skojiga, men jag offrar mig för Björn, han är ju sååå söt!!


God kväll!

Kommentarer
Postat av: Mor

Duktig du, vi kommer nog och våldgästar i kväll!!

2009-09-08 @ 05:45:59
Postat av: Hanna

Söt & oskuld:)

2009-09-08 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback