Lista!

Det var länge sen, och blev lite sugen när jag såg några hos Syrran.
Så här kommer en, bara för att fördriva lite tid..

Namn: Helena

Piercingar: 0

Tatueringar: 3

Längd: 170 cm ungefär

Skostorlek: Varierar, men på senare tiden har det oftast varit 39..

Hårfärg: Mörkbrunt med röda toner

Fräknar: Nix

Motto: Det blir som det blir...

 

Kär? Japp, inte så mycket nyförälskad längre, men jag älskar...

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, ofta, men jag vill slå mig till ro här så det är väl inte så att jag vantrivs...

Tycker du att du är attraktiv? Näe, men ibland känns det ju bättre och ibland sämre..

Dricker du? Ja, det är tydligt det...

Röker du? Nix

Vilket schampo använder du? Sunsilk, Fresh and flowy

Vilken parfym använder du? Versace, Bright Chrystal

Vad är du rädd för? Har på slutet insett att jag tycker att spindlar är ganska olustiga varelser...

Gillar du att tvätta? Nix, men som med all "hemvård" så känns det ju förjäkla fint när det är gjort

Gillar du berg- och dalbanor? Var länge sen jag prova, men jag åker hellre en berg- och dalbana än nån som bara snurrar, det klarar jag inte alls av längre. Förr åkte jag alla karuseller, men nu mår jag illa bara jag sätter mig på en gunga på jobbet...

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Johan Falk - Vapenbröder

Filmen du köpte? Oj, minns inte riktigt... Men senaste dvd:n jag fick var nog Mamma Mia i julklapp tror jag.

Låten du hörde: Amy Winehouse - Tears dry on their own...

Låten du laddade ner?
Det är ju olagligt....

Personen du ringde? Ida

Personen som ringde dig? Lena Lutta

TV-program du såg? Tror det var Wipeout US som rullade igår när jag försökte sova.

Person du tänkte på? Ida, om hon är vaken än, och när hon tänkt städa...

 

 

Favorit...

Låt: Finns väldigt många, men Soilworks bonustrack Martyr ligger bra till, men det finns ju många otroligt bra låtar...

Sak att göra: Bada i en sjö på sommaren

Sport: På tv:Tittar mest bara på sport när det är nåt mästerskap, och oftast är det nog friidrott kanske..
 Själv: Simma

Dryck: Cola är ju alltid gott

Kläder: Leggings och tunika

Film: Dirty Dancing och Pretty Woman är filmer jag kan se om och om igen.

Bil: Gillar ju BMW ändå

Serie: Grey´s, som dessutom har säsongspremiär på onsdag!!

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Japp

Gråtit över en flicka? Hmm, förmodligen..

Ljugit för någon? Vem har inte??

Varit i slagsmål? Jag och E brukar ofta fightas och oftas får jag både E och V emot mig då

Blivit arresterad? Nix

Träffat någon från internet IRL? Nix. Skulle göra det en gång, jag och nån kompis hade chattat med nån på Z-online, (som ett nätverk för alla elever i Jämtland)och vi bestämde plats, McDonalds på stan, och for in till stan, men väl där fegade vi ur, och stod bara och tjuvkikade på personen. Fegt och elakt av oss, men så var det..

 

Antal...

Gånger du varit kär? Hmm... 3-4 gånger kanske.

Gånger ditt hjärta brustit? Om man pratar i kärlekstermer så är det bara en gång... Sen i sina unga dar blev man väl ledsen nån gång, men då var det ju inte så allvarligt.

Hjärtan brustet på grund av dig? Förhoppningsvis inte så många...

Tjejer du kysst? Ja, 4-5stycken kanske, men det är ju bara kompisar och bara vanliga pussar och sällan nykter...

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ja, igår var det ju 25 stycken i alla fall..

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, vad svårt, när vi var små skickade alltid mamma in bild i tidningen när vi fyllde år. Ja, 20-30 gånger kanske, men det är nog bara ÖP och LT 

Senaste...

Boken du läste? Jobbar på Barack Obama - Min far hade en dröm

Personen du fick e-mail av? Mamma

Personen du fick brev av? E´s kompis C som ska ha 30-årskalas.

Personen du fick sms av? Mina kusinbarns mamma, när vi var barnvakt i fredags

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Tror det var när pappa fyllde 60 ifjol

Saken du köpte? Cider på bolaget

Vad har du gjort idag? Vaknat, ätit frukost, bloggat.

Brukar du svära mycket? Ja, det blir nog endel, men försöker hålla mig på jobbet

När stiger du upp på morgonen? Varierar ju rätt mycket på veckorna, allt mellan 05.30-08.15. På helgerna brukar det väl bli runt tio

Vad har du på dig? Mysbyxor från Ikea och ett grönt linne

Vad ska du göra ikväll? Ligga i soffan, förmodligen käka lite chips och glo på tv

Vad är du allergisk mot? Vet inte, men nåt är det nog. Fick ju några utslag av ett sköljmedel en gång.. =)

Var har du ont? Litegrann i skallen faktiskt...

Använder du hårspray: Inte ofta, men nångång ibland, har det i håret just nu...

Kan du stå på händer? Nix, men när jag yogar så kan jag stå på händerna.

Håkan Hellström eller The Ark? Iron Maiden

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Inte nå särskilt just nu, mer bakis...

Var du glad igår? Ja, var riktigt glad igår!

Vad dansar du till? Det mesta med lite alkohol i kroppen..

Stockholm är... ? Ett ställe där jag gärna skulle vilja bo nån gång.

Göteborg är... ? det länge sen jag var till.

Kan du sjunga? Ja, jag vet hur man sjunger. Om jag kan sjunga bra är en annan fråga.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Typ alla utom Sverige, där är jag ju så ofta ändå

Nu sitter V och E och väntar på mig. Vi ska tydligen fara och kolla på nån stor sten som nån jätte har kastat... Farmor som berättat detta för V...

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback