Mitt liv som Gräsänka Dag 2

Ojojoj, det här går ju jättebra, bättre än jag trodde!!
Igårkväll när jag skulle sova så trodde jag att det skulle kännas ensamt, men det kändes inte så mycket.
Särskilt lite ensamt kändes det när jag kom upp i sovrummet och kom på att E´s säng är mycket, mycket mjukare än min, och nu kan ju jag sova i den hela veckan!!

Och om jag sov...

Jag la mig i sängen, på spikmattan och läste, uppallad på en massa kuddar, men efter en kort stund började ögonlocken hänga tungt, så jag släckte lampan och låg kvar på spikmattan.
Sen vaknade jag nångång i morse, exakt likadant som när jag somnade, fast jag hade lyckats dra bort spikmattan, utan att jag kommer ihåg det. (Och då är man trött, för det smärtsammaste med att ligga på spikmattan är att ta bort den...) Uppe på alla kuddarna, men alldeles mjuk och skön i kroppen...
Och dessutom var det ju bara att ta bort överflödiga kuddar, vända sig om och somna om...

Mmmm, jag är bra som Gräsänka!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback