Mitt liv som Gräsänka Dag 5 del 2

Så var ännu en dag som gräsänka över, och således även den sista, då snickarna beräknas anlända hemmavid imorgon. Exakt tid är ej klart vid skrivande stund.

Blev ingen middag i Sollefteå, så jag fick med mig U och B hem på lite cole slaw, hade lite över... =)
Så inte denna kväll heller behövde jag sitta hemma ensam...
Men jag kände en saknad för en stund sen när det var några som pussades på tv:n, då kände jag att det var länge sen jag fick mig en puss!!
Men imorgon blir det!!

Blev inte lika mycket simmande idag, bara 30 längder, känner mig rätt nöjd ändå med promenaden uppå berget...

Nu känner sig hela min kropp rätt nöjd med denna dag, och det enda som fattas är lite tandborst och kvällspink, och sen blir det avfärd mot sängen...

Och så måste jag ju ringa E och prata lite god natt med honom...

Hare bra!
God kväll!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback