Mitt liv som Gräsänka Dag 5

Ojojoj, vad jag har varit ute på nu....
Otroligt jobbigt, men så himla värt det!!!
Eller vad säger ni??

Inte mycket som slår den utsikten...

Jag och I har alltså traskat, kämpat, slitit, svettats och kämpat lite till (eller detta gäller mest mig, I fick nog mest stå och vänta medans jag pustade...). Men efter ungefär två minuter däruppe var det glömt, och jag ser redan fram emot nästa gång!!

Jag tror att detta är första gången jag ber nån ta kort på mig, men man måste ju ha bevis!!
 
Ingen dålig lunchplats...

Titta på denna fantastiska utsikt!!
Från Kullsta till Krokvåg nästan...



Nu håller jag på och ska göra cole slaw.
Har aldrig gjort det tidigare, men vi brukar få en så himla god på jobbet, så jag ska försöka få till nån liknande...
Får blanda alla recept jag hittar på internet och göra en egen blandning så får vi se vart det landar...

Sen ska jag slänga mig en stund på soffan innan vi drar till Sollefteå och simmar.
Känns som om man förtjänar lite vila!!

Så det är dag 5, och jag har fortfarande inte HUNNIT sakna E.
Eller det klart att det märks att han är borta, särskilt när man går och lägger sig, men oftast har jag varit så trött så jag har inte hunnit sakna honom som sagt. Har slocknat mest på en gång...

Men imorgon kommer han hem!!
Har handlat lite entrecoté och tänker klyftpotatis med rostade morötter, stekta champinjoner och en philadelphia/glass/daimtårta som vi ätit en gång för länge sen, svingod!!

Nähä, om jag ska hinna vila må jag nog sätta fart nu...

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback