Mmmm....

Var riktigt, riktigt gott med sushi till middag idag...
Blev inte en smula kvar i skålarna... Inte för att sushi brukar smula, men ni fattar...
Och det är så bra, för man blir inte sådär proppmätt på sushi, ungefär som med sallad...
Invigde mina nya fyrkantiga glastallrikar oxå som jag fick gratis från Ellos, försökte leta fram en bild på de, men de verkar ha plockat bort de från hemsidan, så det blir ingen bild...

Kroppen börjar så smått stelna till i alla fall, kommer snart inte kunna röra mig...
Tänkte ta en promenad förut, ocj stratcha ut kroppen igen i ett försök at lindra träningsvärken, men det blev inte så... Hamnade i soffan istället... Konstigt...
Så nu ligger vi och tittar på IDOL och sen blir det Kändisdjungeln med popcorn och lite godis från förra helgen...
Deltagarna i Kändisdjungeln. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Har redan hittat dagens bubblare, nämligen:

Mehmed


Nu ska jag utse veckans IDOL-tips, återkommer strax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback