Oh la la la...

Shit pommes frites, nu är musklerna trötta och sluta...
Men det gick riktigt bra!! Tog det förstås lugnt, men ändå la jag på mer än vad jag brukar göra första gången, träningsvärken kommer ju att komma i vilket fall!!
Men nu är det gjort, och det var riktigt skoj!! Även om jag kommer att vara invalid i några dagar, så blir det inte jobbigt att gå dit fler gånger.
Och det kändes INGET i benen!! Kanoners!

Nu sitter jag nyduschad (var skitjobbigt att duscha!!)med min kopp te och morötter och tittar på stackars människor som ligger risigt till med ekonomin...


Imorgon ska vi hälsa på en av bebisarna som kom för nå veckor sen, ska bli skoj att snusa lite!
Och på lördag blir det kräftkalas med vänner!

Jo, dagens IDOL-tips:

Mariette

Foto: TV4

Bubblare:

Kalle


Näe,, nu orkar jag inge mer...

God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Jag tyckte oxå att dom sjöng sjukt bra!!

2009-09-11 @ 09:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback