Regn, regn och regn...


Idag regnar det.... Rejält...
Fast det gör mig inte så mycket, då blir gravarna blöta utan min inblandning.
Och så blir det desto mysigare ikväll då jag och E bestämt att vi ska åka till stugan...
Alldeles själva...
Ligga där och lyssna på smattrandet mot taket...
Titta på en sprakande brasa...
Och bara slappna av...
Sköönt!!

Fast vi tänkte hälsa på några vänner också, men sen ska vi sova i stugan i alla fall, och göra allt det dära andra...

Och imorgon vankas bröllop!!
Med heltstekt gris har jag hört ryktas om. Har aldrig käkat det förr, men det ska vara smaskigt säger de som provat. Det blir väl nåt sånt här kan tänkas:
 
Ser ju kanske lite otrevligt ut...
Men men, jag är inte så kräsmagad...

Jag gick i alla fall till I igår, och ett tag blev det riktigt ont i benen, jag hoppas att E skulle komma susandes förbi och plocka upp mig (eftersom han skulle komma lite senare) men det gjorde han inte, så det var bara att traska vidare, och tillslut så lättade fanken smärtan, och det gjorde inte så ont efteråt heller..
Idag känns det lite, men det är då inte värre än innan, så vi får hoppas att det försvinner snart!!

Nu ska jag spela lite spel, och sen jobba vidare...

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, helgrillad gris är gott!! Har ätit det ett par gånger förut.

Och åh, vad mysigt det låter med att fara till stugan och lyssna på regnet som smattrar och brasan som sprakar...önskar vi hade en stuga att åka till vi med=(

Trevlig helg!

2009-09-04 @ 16:03:18
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback