Sådär...

Då var dammråttorna borta, likaså flugorna...
Och jag hoppas det inte ploppar fram nå fler framåt kvällningen...
Fönstrena putsade och kläderna ihopvikta i garderoben...
Sköönt!! Bara gardinerna som fattas, men det får bli en annan dag...

Tyvärr börjar det kännas konstigt i halsen, så där som det alltid gör innan jag blir förkyld...
Inte bra, inte bra. Har gått och gruvat mig för detta, brukar bli så himla svårt för mig att komma igång med träningen igen om jag blir hemma och blir sjuk. Men jag hoppas, hoppas, hoppas att det är bara är nåt litet, så det inte påverkar nåt. Inte för att jag gjort så mycket ihelgen, inte ens en liten promenad.
Städandet gör ju lite, särskilt som det var övervåningen, så det har blivit lite kutandes upp och ner för trappen..

Jaja, nu är det Top model på tv:n och sen blir det Ensamma mammor söker!!

God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback