Zzzz igen....

Det är hur mysigt som helst att ha alla dessa barn här, men det vore lögn att säga nåt annat än att det är lite skönt när de åker oxå... Inte så att jag längtar att bli av med dem, men när man nu varit vaken sen halv sju på en lördag, så är man lite trött framåt eftermiddagen... Så det ska nu bli skönt att lägga sig på soffan en stund och vila, så man pallar med kvällen...

Fast idag har det varit hur lugnt som helst.
Vi har varit ute allihopa, barnen har lekt så himla lugnt och snällt, och jag har planterat de där lökarna jag skulle ha gjort för nån vecka sen, rensa lite i krukorna på gården, börjat rensa bort en massa döda kvistar i syrenen och sånt. Så jag har förenat nytta med nöje.
Så här fin var syrenen i somras.


Men som sagt, ska andas en liten stund, sen skulle I komma, och vi ska försöka få ihop ett kollage tills ikväll, men sen blir det sova i alla fall..


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback