Blev en låååång eftermiddag...

Men nu är jag hemma igen, och mission: accomplished!
Däcken är bytta, och för första gången har jag gjort det helt, totalt själv, utan inblandning av nån med manligt kön!! Skönt!! Och bilen är tvättad!! Så ren och snygg, svart är den oxå!!

Före:

Emellanåt:
(Det är bra med handbroms när man byter däck, men har man inte det så får man lösa det på annat vis...)
(Inge rädd för lite skit på händerna här inte!!)

Efter:


Sen tiggde jag mat av pappa!!
Och sen på väg hem fick jag ett infall och svängde av till I och H istället där det bjöds på promenad, kaffe och kakor!!!

Och nu har jag precis landat i soffan, trött som tusan, och ska strax hoppa i säng.

Ska ringa E oxå, och få en god natt puss!

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback