Duktig jag!!!

Måste bara berätta vad duktig jag har varit!!
Blev ingen promenad, men har rört mig rätt bra ändå!!
*Har skurat alla skåpluckor, kyl och frys, spis. (utvändigt i alla fall)
*Rensat alla pappershögar och andra belamrade ytor.
*Putsat fönstrena invändigt och ansat blommorna.
*Tvättat stolsdynorna (Tack Ikea att ni tänkte till och gjorde de avtagbara!!)
Allt ovan i köket.
*Torkat golven på nedervåningen.
Så nu har jag precis landat i soffan med frukt och vatten och ska gråta lite till Spårlöst...
Eftersom det inte blev nån promenad, mer än till postlådan, funderar jag nu om jag ska ta och promenera till och från jobbet imorgon... Om man räknar på en timme hinner jag ta en snabbdusch på jobbet innan jag börjar oxå...
Mmm, tål att tänkas på...
Så, nu har jag fått skrutit lite!!
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Helena A

Va´ duktig du är:-) Skönt när man får så mycket gjort! Ses i morron!

2010-04-27 @ 09:41:17
URL: http://www.slattmyrens.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback